Thursday, November 13, 2014

Wanita potong kemaluan pemerkosa bayinya


utusan malaysia terkini

Wanita potong kemaluan pemerkosa bayinya


indah.com

Wanita potong kemaluan pemerkosa bayinya

13/11/14
Lelaki pemerkosa harus berfikir dua kali sebelum melakukan aksi jahat. Apalagi kalau berurusan dengan seorang ibu yang sudah muntab. 

Wanita 36 tahun bernama Bonita Vela asal Kota Minneapolis, Amerika Syarikat, awal minggu ini memotong  kemaluan seorang pemuda, kerana lelaki bejat itu  didapati memerkosa bayinya, seperti dilansir metro.co.uk, Khamis (13/11).

Lelaki tak disebut namanya itu bukan orang asing, kerana dia adalah pacar anak sulung Bonita. Kepercayaan yang diberikan keluarga Bonita ternyata dihancurkan, ketika pemuda ini memerkosa anak bungsu yang baru berusia 3 tahun.

Dibantu dua saudaranya, mereka menginterogasi si pemuda dan mengurungnya di mobil.kereta. "Pemuda itu lalu disuruh memilih apakah ingin tetap hidup atau kemaluannya dipotong. Dia memilih yang kedua," kata salah seorang anggota polis  yang menangani kes tersebut.
Bonita yang sudah kalap langsung memangkas alat vital si pemerkosa menggunakan pisau cutter.

Adapun tindakan main hakim sendiri ibu ini membuatnya berurusan dengan polis . Dia dihukum tahanan rumah 10 bulan, ditambah kewajiban harus ikut terapi kemarahan
sumber: Merdeka.com






No comments:

Post a Comment