Sunday, November 16, 2014

Cerita keji :Wanita rebut kekasih kakaknya lalu bunuh lelaki itu dan cari lelaki lain


utusan malaysia terkini

Cerita keji :Wanita rebut kekasih kakaknya lalu bunuh lelaki itu dan cari lelaki lain


indah.com

Cerita keji :Wanita rebut kekasih kakaknya lalu bunuh lelaki itu dan cari lelaki lain

16/11/14
Wanita China rebut pacar kakaknya lalu dibunuh
Gambar hiasan.
  Entah kata apa yang tepat mewakili kelakuan perempuan ini. Pertama dia merebut kekasih kakaknya lalu menikah. Setelah itu dia curang dan membunuh suaminya demi si kekasih baru.

Surat khabar Mirror melaporkan, Sabtu (15/11), Qiao Li Tsui pertama kali bertemu dengan Jian Tsao dua tahun lalu ketika lelaki itu bertunang dengan kakak Qiao. Namun wanita itu tak peduli dia tetap merebut Jian dari tangan kakaknya, Wan Niu. Keduanya pun berkahwin dan meninggalkan Wan dalam kesedihan.

Tapi setelah setahun bersama, Qiao bertemu dengan lelaki lain,bernama Cai Chen di Internet.  Mulanya mereka hanya saling sapa hingga akhirnya hubungan itu semakin erat. Qiao berasmara dengan Cai pulak.

Pasangan itu akhirnya mengatur rancangan agar boleh membunuh Jian (suaminya) hingga akhirnya mereka boleh berkahwiin  .

Qiao pura-pura mengajak suaminya berkelah ke tempat sepi, tak syak apa-apa, Jian pun mengikut rancangan itu. Sampai di lokasi dia menikam Jian bertubi-tubi hingga akhirnya lelaki 30 tahun itu pengsan.

Qiao dan kekasih barunya yang sudah menunggu   dekat lokasi kejadian segera menggali tanah lalu mengubur Jian dalam keadaan hidup. Betul-betul zalim

Pasangan ini ditangkap setelah sebelumnya Cai terus dihinggapi perasaan bersalah menyerahkan dirinya kepada polis. Cai juga menunjukkan pada anggota polis di mana tubuh Jian ditanam, lalu kembali digali untuk dibedahsiasat.

"Dia perempuan iblis, pelacur murahan yang pantas untuk ditembak mati. Dia mengambil kebahagiaanku, menghancurkan hidup tunanganku, membunuhnya demi cinta yang lain. Dia tidak punya hati dan perasaan. Aku harap dia membusuk di neraka," ujar Wan, kakak Qiao.

Qiao mendapat ancaman penjara seumur hidup.
sumber: Merdeka.com






No comments:

Post a Comment