Tuesday, June 3, 2014

Pasangan ini berkahwin sambil seret bayi di kain gaun pengantin


utusan malaysia terkini

Pasangan ini berkahwin sambil seret bayi di kain gaun pengantin


indah.com

Pasangan ini berkahwin sambil seret bayi di kain gaun pengantin

3/6/14  Pelik.
Pasangan Amerika nikah sambil seret bayi di kain gaun pengantin
  Pengantin baru di Negara  Tennessee, Amerika Syarikat, terancam dipenjara kerana    mereka menaruh bayi yang diikat di kain panjang gaun pengantin, kemudian diseret.

Surat khabar the Daily Mail melaporkan pada  2/6/14, bayi pasangan Shona Carter dan Johnathan Brooks itu terseret-seret dalam keadaan tertidur menuju altar. "Dia dijaga oleh Yesus," kata Shona.

Namun beberapa tetamu yang hadir terkejut dengan pemandangan itu.  Ramai orang berkomentar hal ini harus dilaporkan ke komisi perlindungan kanak-kanak kota setempat.

Bayi bernama Aubrey itu lahir sebulan sebelum pernikahan. Dia ditaruh di atas kain panjang di belakang gaun pengantin yang direka Vera Wang yang berharga sekitar $400-$1,400.

Para tetamu bimbang kulit bayi itu boleh terluka sebab masih sangat tipis. "Saya ingin sekali berdiri dari kerusi dan mengambil bayi itu," ungkap salah satu tetamu tidak disebutkan namanya. Namun pasangan itu malah mengatakan tidak menyesali tindakan mereka.

Menurut mereka lebih baik mereka yang tidak suka dengan tindakan itu segera pergi dari gereja. "Kami melakukan apa yang kami inginkan. Yesus telah melindungi bayi saya dan semuanya baik-baik saja," ujar Johnathan.

 dailymail.co.uk ©2014 Merdeka.com






No comments:

Post a Comment