Sunday, June 22, 2014

Pemuda mabuk perkosa ambulans


utusan malaysia terkini

Pemuda mabuk perkosa ambulans


indah.com

Pemuda mabuk perkosa ambulans


Seorang pemuda mabuk di Kota Devon, England tertangkap kamera pengawas seperti sedang berhubungan seks dengan sebuah kereta  ambulans. Lelaki benama Calum Ward (25) itu pun dibawa polis  ke mahkamah untuk mempertanggung jawabkan perbuatan tidak senonohnya itu.

Ward sendiri melakukan perbuatannya itu pada November lalu. Selain  memperkosa?  ambulans, Ward juga tertangkap kamera membuat kebakaran di sebuah telepon awam.

Ketika  itu dia terlihat seperti sedang berusaha untuk bercinta dengan  ambulans itu,  sebut catatan polis  yang dikeluarkan pendakwa  dalam perbicaraan, seperti dikutip Metro, Jumaat (15/2/2013).

Dalam perbicaraan, Ward mengaku bahawa dia seringkali mabuk-mabuk  dan juga menggunakan ubat-ubatan terlarang.  Saya memang seringkali mabuk-mabuk dan menggunakan ubat terlarang, saya merasa menyesal dengan perbuatan saya. Kata pemuda itu.

Hakim pun menyatakan Ward bersalah dan memberinya hukuman 6 bulan kerja sosial. Ia juga diperintahkan untuk membayar wang ganti rugi sebesar GBP60.
vivanews






No comments:

Post a Comment