Friday, May 2, 2014

Seorang Artis mengaku bercinta dengan hantu


utusan malaysia terkini

Seorang Artis mengaku bercinta dengan hantu


indah.com

Seorang Artis mengaku bercinta dengan hantu

02/5/14
 Aktris Amerika mengaku bercinta dengan hantu
Natasha Blasick. etonline.com
  L

Seorang artis Hollywood kelahiran Ukraine membuat pengakuan menakutkan setelah menyatakan dia telah berhubungan seks dengan hantu sebanyak dua kali.
Natasha Blasick membuat pengakuan itu tiga hari lalu di program acara televisyen This Morning dan mengatakan pengalaman tersebut benar-benar menyenangkan, seperti dilapor the Huffington Post, Khamis (2/5).

Pengalamannya yang pertama terjadi ketika dia sendirian di kamarnya.
"Saya sedang berbaring di tempat tidur dan kemudian saya merasa ada sesuatu memasuki kamar tapi saya tidak boleh melihat ada seseorang," kata Natasha, seperti dikutip the Mirror. "Saya boleh merasakan ada seseorang menyentuh saya dan tangannya menolak saya. Saya dapat merasakan berat badannya di atas tubuh saya."

"Saya tidak melihat ada seseorang, tapi saya boleh merasakan tekanan, energi, dan kehangatannya yang mendorong tubuh saya ke arah yang berbeda," ujar dia. "Dan saya menikmatinya."

Hantu itu kemudian pergi. Tapi Natasha mengatakan hantu itu kembali lagi satu bulan kemudian, seperti dikutip the New York Daily News.
Meskipun Natasha sudah berkahwin, tapi dia mengatakan pengalaman berhubungan seks dengan   hantu itu elah memberikan dia suatu hal yang lebih daripada sekadar hubungan seks yang pernah ada.

"Ini menyenangkan. Saya fikir sejak saya masih kecil saya selalu ingin tahu apakah ada sesuatu hal lain dalam dunia ini, saya selalu menanyakan pertanyaan itu, dan saya fikir ini membuat saya sedikit yakin bahawa ada sesuatu hal lain dari apa yang kita dapat lihat dengan mata telanjang," ucap Natasha, seperti dikutip DigitalSpy.com.

"Itu memberi saya kenyamanan dan dukungan serta cinta, dan itu menjawab pertanyaan saya bahawa ada sesuatu hal yang lain di luar sana," lanjut dia.
Natasha bukanlah yang pertama mengaku pernah hubungan seks dengan hantu.
Pada September 2012, Kesha menyatakan kepada pengacara acara televisyen sekaligus penyiar radio, Ryan Seacrest, bahawa insiden hubungan seksual dengan sesosok hantu laki-laki membantu dia melahirkan lagu barunya ketika itu berjudul 'Supernatural.'L
Merdeka.com -






No comments:

Post a Comment