Tuesday, September 9, 2014

Wanita diculik, di seksa dan dikurung di dalam kandang kayu


utusan malaysia terkini

Wanita diculik, di seksa dan dikurung di dalam kandang kayu


indah.com

Wanita diculik, di seksa dan dikurung di dalam kandang kayu

  09/09/2014
 Kandang kayu yang dipergunakan pelaku untuk mengurung Jeolle. 
Kandang kayu yang dipergunakan suspek untuk mengurung Jeolle.
Wanita ini diculik ketika suspek  berpura-pura memberikan tumpangan untuk pulang ke rumah. Tak disangka Ricky Roy tak pernah membiarkannya pulang dan mengurungnya dalam kenderaan trailer.


Seorang ibu muda di Indiana, Amerika Syarikat, Jeolle, berusia 30 tahun diculik dan dikurung selama 2 bulan di dalam kandang kayu. Tidak hanya itu, wanita ini juga dipukul  , disuruh buat kerja dan diperkosa berulang kali oleh penculiknya.

Seperti dilapor CNN, Selasa (9/9/2014), insiden mengerikan ini dimulai sejak 9 Julai lalu, ketika mangsa meninggalkan apartemennya di Evansville, Indiana setelah bertengkar dengan kekasihnya.

Wakil Ketua Sheriff Posey County, Tom Latham menuturkan, House menawarkan kepada mangsa untuk menghantarnya pulang dan mangsa bersedia. Namun ternyata, mangsa tidak dihantar pulang, melainkan dibawa ke rumah kereta   yang ada di kota kecil bernama Stewartsville .

"Mangsa ingin pergi," terang detektif Evansville, Tony Mayhew.

"Tapi Ricky (pelaku) malah membius mangsa dengan kloroform di bahagian mulut dan hidung   membuatkan mangsa hilang kesedaran. Mangsa terbangun menemui dirinya dengan pakaian terkoyak dan terikat di sebuah ranjang dengan rantai besi ," tambahnya.

Sepanjang Julai dan Ogos, pelaku dan kekasihnya, Kendra Tooley mengurung dan mengikat  mangsa ke katil. Tidak hanya itu, kedua pelaku memperlakukan mangsa seperti seekor anjing. Beruntung, kehidupan yang menyakitkan  tersebut kini tidak dirasakannya lagi setelah mantan suami dari Kendra Tooley datang dan membebaskannya. Keduanya lantas melapor kepada  polis  hingga pasangan kejam itu akhirnya dapat ditangkap dan mendekam dalam penjara.
sumber:CNN/detikNews/vemale






No comments:

Post a Comment