Friday, July 4, 2014

Lelaki ini membeli semua tiket transformes untuk buktikan dia sudah kaya


utusan malaysia terkini

Lelaki ini membeli semua tiket transformes untuk buktikan dia sudah kaya


indah.com

Lelaki ini membeli semua tiket transformes untuk buktikan dia sudah kaya

Warga China tonton transformes gratis akibat tiket dari Wang (Foto:Oddity Central) 
  Warga China tonton transformes  akibat tiket percuma dari Wang (Foto:Oddity Central) 
  BEIJING - Seorang lelaki dari Beijing, China, membeli ratusan tiket wayang untuk film Transformer terbaru. Hal ini dilakukannya demi membuktikan kepada mantan kekasihnya yang dia sudah menjadi kaya.

Aksi lelaki itu, Wang   terbilang aneh dan sangat mengejutkan para penonton di pawagam   seluruh Beijing kerana lelaki yang dicampakkan oleh kekasihnya tujuh tahun lalu ini membeli semua tiket film Transformer: Age of Extinction dan membahagikan secara percuma kepada seluruh orang yang datang ke pawagam.

Wang menghabiskan wang sebanyak 250,000 yuan  untuk membeli ratusan tiket wayang.

Hal yang dilakukan Wang ini adalah bukti menunjukkan perubahannya kepada sang mantan kekasihnya yang dia sudah tidak  miskin lagi.

Meski telah lama putus, Wang masih tidak dapat melupakan mantan kekasihnya itu. Sehingga dia menulis di akaun media sosial Weibo bahawa dia telah menabung dan sudah mampu untuk membawanya ke pawagam.

"Saya hanya ingin mengatakan bahawa anda mungkin telah salah ketika anda membuat keputusan itu," tulis Wang di Weibo. Demikian dilansir Oddity Central, Jumaat (4/7/2014).

Aksinya yang unik ini mendapatkan banyak komentar dari para pengguna Weibo. Tapi, tidak ada komentar dari mantan kekasihnya. Sampai saat ini tidak diketahui apakah dia mendapat jawapan tersebut atau tidak.

Wang telah menghabiskan tujuh tahun terakhir ini untuk bekerja keras menjalani perniagaannya yang beralamat di Shanghai hingga menjadi sangat berjaya. (ger)okezone 4/7/14 






No comments:

Post a Comment